Konuyla ilgili açıklamada, “Ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan Türk Telekom web sitesi üzerinden kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlı ve kolay şekilde çözmesine olanak sağlayan yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi, gelen taleplerin yüzde 93’ünü 7/24 hizmetle başarılı şekilde karşıladı. TiTi, 2023’te 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştirdi” denildi. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
Related Posts
Kriz Notları… Dünya yavaşlayınca o duruyor: Alman modeli krizde mi?
- Hayati Karagöz
- 2 Aralık 2024
- 1 min
- 0
Ümit Akçay ve Ali Rıza Güngen Kriz Notları'nda, Almanya'da yaşanan ekonomik krizi ve Azerbaycan'da yapılan…
Şimşek: 2025’te maliye politikası daha sıkı olacak
- Hayati Karagöz
- 2 Aralık 2024
- 1 min
- 0
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, 2025'te maliye politikasının bu seneye göre daha sıkı olacağını…
Dolaylı AR-GE teşviki geçen yıl 59,3 milyar lira oldu
- Hayati Karagöz
- 1 Aralık 2024
- 3 min
- 0
TÜİK'in bugün açıkladığı dolaylı Ar-Ge teşviki 59 milyar 332 milyon TL oldu. Açıklanan verilere göre…